Tisdag!

Ja i tisdags så va ja hemma för ja hade så ont i magen. Vetinte va d e me min mage men i  måndagskväll så åt ja strips för att ja vela äta nå snabbt för ja skulle till stallet efter men mamma tror att ja e känslig för strips lr nå. Måste göra nå för min mage, kan inte gå så här längre. Har ont i magen lite som hipp som happ.

Menmen senare på dan så blev ja bättre å då ställde ja mej å bakade å ja bakade Hallongömmor, skitgoda.
Ska ner å äta nån nu hade ja tänkt men ja tror ja stog å baka typ 2 tim å på kortet så stog d typ 1 tim å 45 sek tror ja, tjohejdu d gjorde inte ja kan ja säga.


Så här såg dom ut iaf på ett ungefär:
image8

Dom blev skitgod ;) Kom hem till mej å smaka nångång.


Kommentarer
Postat av: helena

kan du lita på att jag gör :)

2008-01-30 @ 20:44:00
URL: http://www.helenaaolzon.blogg.se
Postat av: helena

kommentera min blogg :) mhahah XD

2008-02-03 @ 13:30:07
URL: http://www.helenaaolzon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0